Taggad !

Jaha så var d dags för mig o ta klivet in på bregårdsskolan =) har ju hast mitt lediga år nu hehe :) blir estet musik men ska försöka bytta till bild hoppas :) roligt att hålla på med form o grejor men d kommer ja allt o få =)
Lite priigt bara får ju gå med 92 er men d nlir väl bra känner inte en jävel bara haha :)
Lovade mina älskade vänner attt ringa så fort ja sätt mina klass kompisar :)
Men gött iaf o ha något att göta om dagarna istället för o bara vara hemma =) får ju 4000 kr i månaden för att bara gå i skolan bra betalt d haha :)
Blir nog örebro imorrn också med min mamma o madde =) var där idag med madde o hennes mamma för madde skulle köpa skor =)
Nä nu ska ja gå o lägga mig :)

Kommentarer
Postat av: madde

Du kommer grejat. det kommer gå så bra så :) annars får vi grejat tillsammans, kommer o drar upp dig ur sängen om du inte går dit ;)

2008-08-19 @ 07:40:51
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0