Bara för att Therese utmanna mig =)

3 saker jag skäms över:

1. Kommer inte på så mkt att skämmas över hehe :)
2. D skulle väl var i sånna fal pinsamma situationer :)
3.


3 saker jag är stolt över:

1. Min man o min hund kommer på första deld plats hihi :)
2. Våran nya lägenhet :)
3.Min Mamma


3 saker jag vill göra 2009:

1. Klara skolan bättre
2. Fixa våran lägenhet
3. Se madde bli av med körkortet :) hon sitter breve mig mohahaha :D


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. När vi fick en lägenhet
2. Närmadde fick sitt körkort
3. ......

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Jim o stina =)
2. Mamma
3. carro igen :)


3 personer jag avundas:

1. Madde !!!!
2. Carro :) PUSS
3.Mig själv jag är bäst!!


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

1. Madeleine Eriksson fast hon kommer inte göra den ändå ap luder!

2.Nathalie ericson

3.ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0