Livet flyter på ändå

Ja livet måste ju faktiskt gå vidare kan inte sitta fast längre fast d känns rööv allt jag gör ! Men jag har tänkt på allt jag har gått igenom käre väl min pappa har liksom dött inte ska en jävla snubbe o en äckel brud få ta knäcken på mig ! nä skulle inte tro d, d är min tur nu jag har en EGEN lägenhet en tvåa! fyller arton o får körkort o cirka två månader livet kan ju bara gå framåt för mig... Vad har jag att förlora ? ingenting. Gött med singel liv jag kan göra va fan jag vill när fan jag vill utan o tänka att nä d kan jag inte göra för då blir han arg ... Aldrig mer slav säger jag bara! Fast visst dom här tre åren har också varit underbara men d är ett avslutat kapitel nu. Jag är den sista på jorden som förtjänar d här! HEEEJJJRÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0