Hurtbulle där!

Ja idag har jag faktiskt varit hurtbulle gympa på morgonen kanske inte låter jobbigt men d är helt tokigt va trött man blir kasnke för att våran gympa lärare är mästare i judo haha :) Sen efter skolan så gymma jag o sofia en timme på badhuset också jobbigt hehe =) men skönt också att man gör nåt inte bara är onyttig ! har tänkt att vi gymmar o simmar engång i veckan :) så kanske jag ska få ta hand om en häst också 2-3 ggr i veckan ute där Ingrid har sin häst kuul om d blirså! :) får se hur d går iaf om d går ihop med skolan oså =) ...

Har iaf haft en ganska skön vecka sthlm i onsdags kul var d ! Hitta en massa saker :) förrutom att vi kom hem 2 så jag somna inte förens tre halv fyra :S så d blev ingen skola =) förresten teatern vi skulle se var inte Romeo o Julia utan Hamlet den var väldigt kopnstig o ganska tråkig måste jag säga men de hade väl sina ljusa sider också var tre tim lång också! Men kul att se lite kändisar ;) Becks dotter var med o rättsläkaren i Wallander, Madickens pappa och han som gör rösten till den tecknade Karlsson på taket :)

Får se om d blir nån IDOL kväll idag dom flyttar ju imorrn annars blir d o sitta hemma o titta på d själv ahah för jim ska dricka med emil som fyller 19 =) Men d läser si nog kommer väl somna tidigt iaf !

Nä nu blir d att at på sig mjukisar o vila en stund ...

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0