I hate this part right here

Blir så trött kommer aldrig o få en lägenhet känns d som för Mel mammas pojkvän får ju aldrig sitt hus sålt d bara krånglar hela itden han har haft  2 köpare nu o allt men nej då d blir aldrig nåt gjort! O jag kan inte köpa lägenhet förens han sålt sitt dumma hus för då får jag 50.000 skulle egentligen fått 150.000 för d var d jag fick när pappa dog o vart dom pengarna tog vägen d vet jag inte jag har ju inte köpt nåt för dom iaf! Men men lika bra o inte härja om dom pengarna blir bara less! varför ska allt skita sig för? Precis allt har blivit skit sen pappa dog ingenting har funkat. Blir lovad en massa saker hela tiden men d blir inte ett skit med nåt. kommer antagligen inte ens ha pengar att ta körkort för när jag fyller 18 så allt är tip top. Önskar att pappa aldrig hade dött allt hade varit så himla mkt bättre då. Åh blir såå arg varför valde han o lämna mig?! Nåt jag aldrig kommer få svar eller förstå.

Vintern gör mig deppad !

   
"When the day is long and the night, the night is yours alone,
When you're sure you've had enough of this life, well hang on
Don't let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes"♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

en depp dag? =(

allt ordnar sig tillslut i alla fall så du behöver inte oroa dig :)

2008-12-03 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0