I wonder

MM sitter o undrar på vilken lägenhet man är sugen på en i ekeby en i Karls-åby eller nån i sandviken har ju bott här nästan hela mitt liv så känner mig ju ganska hemma här =) Men har blivit väldigt osäker nu på hela sandviks grejen vill man verkligen bo kvar här inga ja känner bor här nere alla flyttar ju från stället... Men vi får väl se beror helt på vad som sker :)
Var iaf i skolan idag trött som satan har jag varit nästan hela dagen men skolan har ju sina ljusa stunder att man får träffa alla goa människor i min klass I like them =)
Efter åkte jag upp till Therese en stund Angelika o Nova var där också :) Alltid lika trevligt o umgås med Therese !
Men nu är d iaf sängen som gäller för mig är trött som jag vet inte vad ...

O på onsdag bär d av lääängtar ska shoppa då wihooooo ! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0