Jag blir trött på mig själv

Jusst nu är jag bara allmänt trött på mig själv jag vill ha en förändring i livet...

Vill köpa mig den där tvåan jag pratat om så länge, vill stå på egna ben nån gång känns som om jag alltid kommer vara mammas lilla bebis men d kommer väl en dag som ja kommer klaga på att jag vill tillbaka till att vara mammas lilla bebis man är då aldrig nöjd!

Och d känns värdelöst att inte vara arton då alla mina kompisar är d! Men ja har ändå ångest över att jag snart är där o har knappt övningskört nånting d suuger! Men men d ska väl gå! får hoppas på d bästa :)

Nää nu ska jag sluta o klaga haha :)

Ha d bra!

PUSSS på mina bebisar =)

Kommentarer
Postat av: therese

ska ta mig mod o köra me dig gumman :)

2008-11-19 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0