Längtar

Jag vet inte varför men jag längter vekligen jätte mkt till jul nu ! :) kanske bara för attd har kommit så mkt fina saker ute i äffärerna nu =)
Annars har det varit en riktigt skön dag :) börja skolan tjugo i nio o hade bara klassråd o sen skulle jag på hälsåundersökning men skolsköterskan måste glömt bort mig för hon tog in en annan när d var min tur konstigt hehe... så ja ringde till sofia o prata lite medans jag väntade på mamma :) så idag slutade jag elva gött =) Sen hem o laga mat åt mig o love... kolla på film o tog en tupplur mys dag med love =) 
Alltid lika trevligt =)
 
Var till coop också o köpte lite filmer så nu ksa ja kolla på kalle o choklad fabriken :) den är jätte jätte jätte bra! :)
 Och imorrn blir det stallet  wihooo =)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0