Så var den här fredan redan slut

Ja vaknade halv två idag :S usch har haft så himla ont i ryggen så behövde faktikst sova efter dagarna med magsjuka hehe :) vakna till lite så kom madde ner o uppdatera mig lite =) alltid trevligt ! så vi gick ut o gick med carro sen åt vi pytt i panna  :)
Åkte upp till Therese o titta på idol :) men innan idol börja lekte jag o anton, vi lekta att d var mördar maska som sög en blod så jag fick ha gevär medans han hade sitt laser svärd =) såå himla söt :) så lekte vi med goggos d var år o dar sen ja lekte med goggos :) ska kolla om jag hittar mina ska han få dom =) sen blev d idol =) Och efter det hade anton ordan fest så alla satt i hans rum o åt nötte o drack must han är han är väl för go =)
så kom love också o hämtade mig så tyckte han att vi skulle åka ut o sladda så vi åkte väl ut då o träffade emil o ingrid trevligt =)

Men nu känner ja att d är natten för min del !

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0