Saturday =)

Idag har ja varit ute på långpromenad med carro jätte skönt =) har bestämt mig för att vara ute o gå en timme om dagen med min lilla vovvsing =) Sen har jag o love kekat tacos mumma hehe ...
O efter d fick amn vända ut o in på lägenheten för loves tröja var borta hans favvo hehe =) blev lite nervös för jag trodde nämligen att d var jag som hade tappat bort den lånaden ju när ja var sjuk (a) men ibland är ahn så där skönt tankspridd så han ringde sen o sa att tröjan låg i hans bil hehe :)
Nä nu ska ja ut med carro sen blir d nya Indiana Jones filmen hoppas den är bra men Spielberg brukar ju göra bra filmer jag säger bara Star Wars =)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0