Usch va en helg går snabbt!

Ja så var d sändag igen känns som om d nyss var d ju! Har iaf hunnit med lite idag =) fast ajg somnade vid fem i morse bara för att jag var tvungen att kolla på en skräck film själv haha =) men som du var låg ju inte min älskling så långt ifrån mig så d blev o krypa ner under hasn täcke när filmen var slut =)
När jag vaknade kom mamma o hämtade Indiana Jones d är verkligen en film som alla måste se! Guud va bra den var =) Så till veckan ska jag o love börja titta på min Indiana Jones box hehe =) Han har nämligen inte sett filmerna hur kan man inte ha sett dom? jag måste nog ha sätt dom 100 gånger nu alla tre haha men är väl så när man har storebröder =)
Blev iaf en lång promenad med Carro idag =) skönt !
Sen har jag bara städat o nu ska ja snart gå o lägga mig o kolla på Gossip Girl riktigt bra är d!

Och på onsdag bär d av till Sthlm med klassen ska kolla på Romeo and Juliet =) D blir nog kul men d bästa är att man får lite tid över till att gå på stan då ska ja försöka få med mig ett par nya UGGS hem mina är i d slitnaste laget nu =)
 
Ha d bra!♥

Mitt Allt hihi <3 :)




Kommentarer
Postat av: therese

Ulla bulla svulla köttbullar!

2008-11-23 @ 19:49:05
URL: http://http:/eldvina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0