Vill sova

Ja d vore ju skönt om man kunde gå o lägga sig o d kan jag väl iofs men är verkligen inge trött! Så jag sitter här vid datorn love ligegr o sussar redan :P sööt är han =)
Blev en riktig mys kväll idag köpte massor av godis o chips o kolla på graven :) men nu har jag lite ångest haha =) så jag checka lite på vad gym kort oså kostar =) jag o sofia har ju bestämt att vi ska simma engång i veckan men man kanske skulle orka o gymma engång i veckan också? haha får väl se hur d går på den fronten är ju nyttig o rider iaf =) o på måndag ska jag med Ingrid till hennes häst kuul =)känner nu att jag verkligen måste köpa mig ett par mysiga tofflor också! fryser järnet om fötterna men man kanske kan önska sig ett par fina tofflor tomten är ju faktiskt alldeles strax här ;) hehe LÄNGTAR ! haha jag blir verkligen som ett barn sitter o spänner mig o slänger i mig maten bara för att jag ska få öppna julklappar haha ! men mamma tkr ju självklart att d är trevligt att alla ser när man öppnar så man ser vad alla får men d struntar jag faktiskt blankt i, ja mendar vad bryr d mig vad andra får haha ! närrå d är väl trevligt d med antar jag :) OJ vad d här inlägget drog iväg intressant blev d ju också ;) hehe 

Nä om man kanske ska ta o krypa ner i sin varma säng den ser rätt frästande ut nu =)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0