Fun day!

Dagen började med att jag pallrade mig iväg till skolan ... Sen efter det gick jag på stan med therese o anton o amelia :) fikade oså :) sen så skicka sofia ett mess om ja kunde hjälpa henne att förga håret på madde ja visst täånkte jag o sen så gav sig inte sofia utan ringde stupp i kvarten o fråga om dom skulle hämta mig många såna mess tänkte väl inte mer på d haha .. sen när ja var uppe hos mamma o skulle skriva till sofia tt dom kunde jämta mig hör ja ett tutt bakom mig o ser lilla clion :) såg madde vid ratten tänkte att hon övningskörde sen såg ja sofia breve o blev väldigt ställd först trodde ja doim hade snott clion haha :) Men sen kom ja på hon måste ju fått körkort oså var fallet haha :) KUL många grattis till henne ! :) så d blev o glida lite på stan sen till k-hamn så d blev en riktigt trevlig kväll :) men nu är iaf jag helt slut så d får bli en titt på tv sen sängen :)

Ha d bra!

Och GRATTIS igen madde! :)

Kommentarer
Postat av: madde

wiiihuuu ;) raggar clion o jag ;)

2008-10-23 @ 22:34:31
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0