Helg

Jaaa imorrn kl 6 på morgonen kommer min älskling hem :) såå skönt ska det bli att ha honom hemma =) odå ska vi boka ksyssning till tallin eller helsingfors eller nåt med mamma o mel skulle egentligen ha åkt nästa helg men tkr det är bättre att åka på lovet plus att d är roligare att vara bort två nätter :) D ska bli såå mysigt :) o kväll blir det att åka upp till therese o kanske sova där får se vill ju vara hemma när my love kommer hem så han skan mysa ner sig i  sängen breve mig längtar så :) Den här dagen är perfekt och hela helgen kommer vara helt perfekt! men nu skaa ja kolla på Days of our lives har fastna för d där B programmet haha :)

HA d bra för d ska jag ha ! :)

Kommentarer
Postat av: madde

hihi pussss

2008-10-05 @ 18:53:34
Postat av: sofia

haha kollar du på det där skit programmet, det gör jag aldrig (A) hihi

2008-10-07 @ 08:31:16
Postat av: sofia

haha kollar du på det där skitprogrammet, det gör jag aldrig (A) hihi

2008-10-07 @ 08:32:59
Postat av: sofia

oj vart två. och nu blev det tre inlägg haha

2008-10-07 @ 08:33:20
Postat av: zacke

du är cp =)

2008-10-07 @ 12:13:14
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0