Mys dag

Idag blev en riktigt mys dag med mamma :) slutade halv ett då hämta mamma mig o sen åkte vi o köpte sushi efter det till jysk o köpte en filt åt mig o sen till coop o handlade lite :) D är alltid lika trevligt o ha en dag med mamma inte lika ofta man har d nu när man inte bor hemma o när man bodde hemma var man nästan alltid osams med henne :S Plus att jag nog hade världens bästa start på dagen vakna så glad för att jag hade haft världens bästa dröm! Ja drömde att jag var ute o simmade o att d var jätte långt kvar till land när ja såg en späckhugare o inte vilken späckhugare som helst utan Willy haha han i filmen så jag fick åka på han in till land med alla hans andra späckhugar kompisar haha töntigt ja vet man han var verkligen min idol när ja var liten så ja var jätte glad när ja vaknade..... Men nu ska ja krypa ner i sängen o bara mysa...

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0