Riktigt dålig höst!

Ja än så länge har det varit en rikigt dålig höst för min del ha varit massa sjuk hela tiden sitter med jordens förkylning nu men den börjar lätta så imorrn blir det school :) konstigt nog hamnar jag aldrig efter med skolan kankske är för att när jag är där ger jag verkligen 110% så det känns skönt iaf =) Så nu sitter jag i bråten o väntar på att varm vattnet ska bli varmt så ska jag ta ett bad sköönt =) sen blir det upp till therese o sova :)! blir ju så ensamt o sova själv men på lördag blir d myys :D längtar sååå :)  jaja nu ska jag tappa upp ett bad =)

ha de så bra :) puss på min äslklings jiim :) hade världens bästa dröm inatt åh puss på såna drömmar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0