Sammanfatta helgen

Ja d har väl inte dirket hänt så mkt men d har varit en riktigt mysig helg iaf :) i fredags åkte ja o love upp till Therese o Peter o tittade på idol börjar bli till en tradition d haha vi tittade nog på varenda idol där förra året :) sen efter det åkte jag o jim på en liten mysig tur :)

Lördan blev också lugn jim åkte o greja med bilen medans ja åkte till lidl med mamma sen gick ja o sofia ut på en promenad för hon var barnvakt åt Majken :) Blev väl inte jätte lång men d var nog bara för precis när ja o carro kom hem så börja d o regna hehe tuur :)
Så då kom jim hem o vi laga tacograttäng oså sen ville jim ut o sladda lite o insistrade på att jag skulle följa med ujuj lördags nöje haha :) O jag måste nog vara synsk för innan vi åkte så sa jag tänk om nåt händer då.. o vad händer bil jäveö börjar koka uppe i bråten o bäck sbart var det ute usch men d löste sig det med haha :)

Och idag blir det städa o lite plugg plus att vi får en ny soffa också guud va skönt våran är i d slitnaste laget nu haha .. inte ens våran soffa utan den har carro tagit över så vi får väl se vad hon tkr om o inte få sova i soffan mer haha men hon ahr ju faktiskt sin säng ! :) prutthund så bortskämd är hon!

Men nu ska ja börja städa great! haha
 

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0