Sov svårigheter

Ja synden straffar sig verkligen själv nu ligger man o vrider o vänder på sig för att man inte kan sova ! Nu ångrara man riktigt att man inte gick upp när man vkan 11 idag utan tyckte att d var smart o somna om o vakan tre-fyra istället! blir så trött på mig själv ibland.. oså ligger man o funderar på en massa ockå o oroar sig... iblnad önskar jag att jag var liten o inte behövde fundera på saker som typ ekonomi o att jag inte kan hitta på roliga grejor för d finns d bara inte åengar till typ alla min pengar går åt till mat nuförtiden.. ja vill inte bli vuxen längre hehe.... när man var liten var d , d ända man längta till o fylla ett år äldre man sa till o med att man var sex och ett halvt när man var liten  :) nu vill jag bara krympa o bli så liten igen skumt hur d kan bli hehe .... ett väldigt onödigt inlägg men kände bara att ja behövde skriva av mig lite saker... men nu ska ja väl lägga mig o vrida o vända på mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0