Ångest!

Har feber o ångest över att jag varit borta från skolan 1 dag hehe ..
Men ja vill inte falla in i mina gamla rutiner när ja äntligen kommit in på en linje som jag trivs med ..
Men så är d ju så att min kropp är dum i huvet o ja blir väldigt lätt sjuk så klart blev ja sjuk när några i skolan går o nyser o hostar men så är livet ibland..
Men nu är ja ju verkligen sjuk så ja ska väl inte ha ångest egentligen är ju inte som i nian när ja bara var hemma bara för att ja inte orka gå upp nej så långt har ja kommit o inset att d bästa i livet är inte o sova ..
Utan o få en en utbildning med bra betyg ..
Så idag när ja legat med feber har ja tvingat mig själv att göra lite matte o läst lite engelska o läst lite i en bok från svenskan så lite nöjd är jag =)
Så imorrn blir d skola skönt !! :)

Kommentarer
Postat av: madde

puss på dig!

2008-09-01 @ 18:53:14
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0