Hemma igen

Japp kom precis hem från karlstad hittade iaf en jacka på engång den första affären ja gick in på hehe så det var skönt för var inte på humör o ränna runt... Blev typ en precis likadan som jag hade fast ett annat märke =) Sen så köpte jag ett par skor också såå nu är jag lite gladare hehe =) fast huvudvärken har smygit sig på usch skulle vara så himla skönt o bara hyra några filmer o somna till haha :) får väl se om ja ska träffa jim sen då kan vi ju hyra lite filmer oså vi behöver iaf träffas o prata ! och nu står min mamma o lagar rotmos haha alla tkr d är skit äckligt men ja tkr nog det är d godaste som finns rotmos o fläskläg haha gud va gott det låter när man säger det men ja ska äta tills ja storknar för d blir inte att jag äter husmanskost så mkt nu förtiden :)  intressant inlägg också måste jag tillägga ;)
Men nu ska ja hitta på något vättigare typ titta på tv eller nåt ! hahaha

PUSS ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0