Karlstad

Igår blev ju inte kvällen alls som jag hade planerat den skulle bli en mys dag med jim men han o jag bråkar så jag åkte upp till madde istället. Vi åt tacos o drack lite vin o snacka skit haha =) så det var en väldigt trevlig kväll ändåp förrutom det med jim då får hoppas att d blir bra mellan oss igen orkar inte rörlora honom engång till men alla behöver ju stora bråk oså för o rensa luften ! Men nu ska ja till karlstad med mamma o mel:) ska titta på en jacka o skor .. får väl se vad jag kommer hem med..

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Jag behöver dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0