Lager 157 vs vingåker

Haha ja precis :) idag så var jag först i skolan som äär lika roligt som vanligt älskar min klass! Sen efter det kom mamma o mel och hämtade mig =) så åkte viin till örebro till john bauer och hämtade maddis o sofia =)
Så bar det av till Lager 157 i örebro var väl ganska bar tyckte inte dom hade så mkt men men :) så det bar av till vingåker istället.. Måste nog säga att vingåker vinner haha =) hittade ett par wrangler baggy jeans fiina var dom =) och en frank dandy tröja =) kul med lite nya kläder plus att umgås med maddisen o soffii =) o nu sitter jag här o ryggen är helt väck bläää ! men har iaf tvingat mig att städa lite o diska så nu känner jag inte panik för o gå och lägga mig hatar o lägga mig när det är skitigt o stäkigt kan inte sova då det knyter sig i magen haha ..
O till helgen blir det nog att drickalite med mina snuttar kuul :) men nu ska ja inte tjata mer sitter bara o skriver nu känner jag :)


PUSS och godnatt alla :)Särskilt en person ;) Undra vem det är :D puss puss pusss på han min bara min :)


Kommentarer
Postat av: muhammad

hohohoihaihdjsahdjhadhad du är cäpääää störd :) puss

2008-09-18 @ 22:23:08
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

PUSSSS på dig! :D

2008-09-20 @ 22:06:58
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0