Lång dag

Har varit en lång dag idag känns det som går till tjugo i femmen fick sluta fyra så det var ju inte så långt o har nästan bara roliga lektioner på onsdagar men ändå de har kännts väldigt långt hehe :)
Sen kom mamma o hämtade mig för vi skulle leta jacka men hitta ingen så det blir antagligen vingåker imorrn :) om du läser det här madde är du jätte välkommen o följa med =) är ju så dyrt med jackor som man vill ha så tänkte att det är ju lite billigare på vingåker slinker nog med ett par jeans också=)
Så hade mamma baka bullar åt mig o höll på o baka en äppel paj eller mel skulle göra sin amerikanska äpperl paj den är mumma :)

Så nu har jag bara legart o tittat på The hills det är bäst kan inte sluta titta :)
Så äntligen ahr ja fått pengar så jag kan köpa ansikts tvål o kräm min hy är helt rutten nu :( usch
Men nu ska ja sluta babbla o göra någon nytta :)

PUSS ha d så bra så länge =)


Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar sånna där goa tröjer! :P

2008-09-17 @ 18:11:59
URL: http://emswulffspector.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

fint namn du har :D

2008-09-17 @ 21:44:49
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0