Lördag

Kom precis hem har varit en jätte bra dag =)
När ja o my love vakna¨åkte vi upp till hans mamma o keka köttbullar potatis (jim åt pasta viktigt haha )
o grädd sås guud va gott hennes egna köttbullar också mumma =)
Sen åkta ja i jims mamma ner till therese där ja spela tv spel med anton o sen färga jag håret på Therese också men blev inge bara så ska upp imorrn o färga igen d vart oranget i hår botten..
Sen har ja bytit min första blöja också haha riktigt stolt över mig själv men ja måste säga att d var en konst att byta blöja för hon var jätte sprallig på sköt bordet hihi :)
Hon måste vara världens gulligaste tror jag =)
Men nu ska ja o love iväg o handla godis ikväll blir d mys gånger 2 :)


Ha en trevlig kväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0