Musikal

Idag har jag varit på en musikal med alla estetare den hete Spring awekening =) ganska bar var den lite små porrig så där haha fick se både boobisar o rumpisar hehe :P sen var det en som satt o runka också på sen fast inte på riktigt då som tur var o bög pussar fick man se också ujuj haha =) men d var bar musik oså så d gick o kolla på iaf :)
Sen direkt efter skolan så åkte ja upp till Therese o hälsade på o lekte lite med anton =)
Oså var vi på ljus party också massor av goda dofter men har verkligen inge pengar alls nu så ja fick bara handla för 140 kr men är iaf stolt över mig själv brukar alltid sluta med att ja handlat för 500-600 hundra annars, bara ljus hehe =)

Men nu är d iaf dags för sängen riktigt trött =)
O mysa med min älskling som jag inte träffat på hela dagen :( saknar honom jämt men så är d ju när man är kär hihi :)

Oså vill ja bara säga att jag saknar mina två bebisar :( dom två blonda ;) ni vet nog vilka jag menar?;) var alldeles för längesen ja träffade dom :(
PUSS PÅ ER ändå!!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja :) man känner sig go efteråt iallafall!

haha ljus för 500-600 du är galen!:)

2008-09-12 @ 13:09:42
URL: http://emswulffspector.blogg.se/
Postat av: made

i was made for loving you baby.. fick den på hjärnan nu! haha.. miss yah tå lover. styr nått föfan! vad sägs som i morgon mongo:)?

2008-09-12 @ 23:22:12
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0