Snart natten

Japp då var tisdagen avklarad har inte gjort så mkt men..
Började med att ja gick upp vid åtta kände mig hur pigg som helst tills efter duschen men tänkte d går över så ja sminka mig o gjorde mig i ordning för skolan..
Mamma kom o hämta mig o vid skolan så kände ja bara ja orkar inte så åkte hem igen o tog febern jo men visst då var den jävlen tillbaka hatar o vara sjuuk !!
Men imorrn blir d nästa försök o ja skiter i hur dåligt ja mår då tar ja en alvedon o bara sliter mig igenom dagen för ja tänker inte hamna efter nää d är skolan för viktig för nu !!
Ja tänk att ja också skulle växa upp en dag hehe o inte en dag försent heller haha :)
Men nu mår ja iaf bättre var precis uppe hos Therese o hälsade på sööt är Amelia o hon blir bara sötare o sötare ! :)
Blir nog ett besök efter skolan på torsdag alltid trevligt o umgås med Therese:)


Men nu ska ja göra mig ordning för natten =)
Puss på min underbara pojkvän !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0