suug

För o vara så mogen som möjligt kan ja bara säga att d här har varit en riktigt suug dag..
En dag som ja inte alls vetat vad jag vill med mitt liv bara viljat dragit täcket över huvet o bara ligga där tills allting förändrats. Usch hata såna dagar.
Och tyvärr börjar ja få mer o mer dåliga dagar förr hade ja nästan aldrig dåliga dagar ju störe man blir desto störe problem.
Fy fan va jag hatar allt just nu!


Vill bara tacka mina underbara vänner att ni alltid finns där för mig. För ibland känns det som om jag glömmer bort er o det är verkligen inte meningen. Men ni finns alltid däör när man behöver er ändå. Och det är väl d som kallas riktig vänskap är så glad att jag har er ! Ni vet vilka ni är ! :)

Kommentarer
Postat av: madde

neee msn snutti, vi är ju såna.. vi behöver inte höras jämt och ständigt för att vi ska vara kompisar.. kan gå veckor men ändå är de lika dant :) puss på dig

2008-09-13 @ 10:10:09
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0