Torsdag


 

Ja vad ska man skriva har väl inte varit den bästa dagen idag kanske.. dagen började med en matte diagnos o ja kan verkligen inte matte d går bara inte in i mit huvud hur mkt jag än plågar mig själv sitter i flera timmar o bara övar men när ja sitter där med provet framför mig blir det helt tomt i huvet.. Så jag har varit tjurig hela dagen o tyvärr så gick det ut över älskling så vi började bråka det gjorde väl inte dagne bättre.. Men nu har älsklingen köpt sallad en redbull o en mars åt mig så nu mår ja mkt bättre :) han är verkligen d bästa som finns!

Men nog tjatat om min dåliga dag! :) sitter o funderar på om ja ska beställa hem ett par vita converse vill verkligen ha sån så man kan ha på sig leggins också för ja är ingen stövel människa utom mina uggs ;) mkt love till dom =) eller om jag kanske skulle ta o beställa hem ett till par såna fast ett par rosa hih :) dom är ju så söta =) fast jim hatar när ja tar på mig dom o glider runt han tkr dom är så otroligt fula men ja får ju stå ut med hans bombar jacka så då får han stå ut med mina uggs ett litet tag till hehe :) 
 
Men nu ska ja krypa ner hos min älskling o mysa =) nått fel med våran dator är det så därför ser inlägget ut så här för dom som undra ;) haha

PUSSSS och godnatt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0