Tv kväll

Kan väl sammanfatta den här helgen lite fort. I fredas så drack ja lite med maddisen:)
Sen igår var jag och jim uppe  hos Therese  för hon bjöd på mat fläskfile med hennes mummsiga potatis grattäng det var grejor det :)
Så jag o jim kom inte hem förens åtta så då var det bara att gå till coop o köpa lite chips oså köpte vi oss en foilm Bert den sista oskulden det var ju inte igår man såg den precis haha men bra var den iaf :) Kan inte fatt att jag tyckte klimpen var snygg när jag var liten! haha :)
Och ida blir det en lika tråkig söndag som vanligt haha men städning o pluggande....
Min rygg håller på o gå av verkligen vet inte vad som har hänt men nu har tanden gett sig iaf =) så när jag moppat golvet så ska jag gå o lägga mig en stund :)
Föresten ja tvingade med jim på en lång promenad idag med carro :) så nu ligger min snutt o sover=)


Ha d bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0