Dööd

Ja imorse var jag verkligen dööd! Så smarta jag råkade trycka på istället för snooze tryckte jag av larmet o vaknade inte förens elva smaart!! Trött jag var på mig själv när jag vaknade kan jag lova! Men d blev iaf en mysig dag jag o love köpte fika sen fikade vi uppe i granbergsdal o kasta pinne med carro! =) så har vi grilla o grejer mums o städa har jag också hunnit med! :) Och imorrn är d nationella prov direkt på morgonen usch va tråkigt blä blä blä men lika bra o få d gjort jag vill verkligen ha sommarlov! nu.....

Och imorrn blir d upp till madde som fyller nitton bast hehe ! Blir o dricka lite får se vart d bär sen antagligen till Wickan o nästa helg är d äntligen dags!! Sahara Hotnight köpte biljetter redan i förrgår o är redan helt uppspelt fatta när d äntligen är dags vilket jävla rööj jag ska armbåga mig fram till scen sen så ser inte nån röken av mig tills dom gått av scen haha!!

Dom här beställde jag idag!


The Hoff mums hihi! =)


Älsklings tröja Scarface! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

uppdatera lite vaaaaaaaaaaaaaa bbboooobbooo

2009-04-30 @ 10:14:27
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0