Första dagen efter lovet

Usch vad segt d var o gå upp imorse ville helst bara dra täcket över huvudet o sova sova sova! Men upp kom jag efter en lång snoozning haha :) dagen började med städning skura bort klotter i korridorerna o ta bort tuggummi under bänkarna d gjorde än inte mer sugen på o bara ha varit hemma nää inte alls blää för folk som stoppar tugget på bänkar haha ! men den dagen gick lika fort som alla andra skoldagar... efter skolan så ville jag bar hem s upp till torget stod o vänta på bussen bra länge och när den väl kom ja då stod alla som packade sillar där inne så d blev bara o gå hem men d gjorde inte så mkt tog sällskap med sanna hem som också gav upp hoppet om o ta bussen hem hehe ! Sen har jag väl inte gjort mkt mer jag o love har grillat mums lika gott som alltid!!  O nu efter o ha skrivit klart uppsatsen om fair trade på engelskan ska jag lägga mig är helt slut har ju inte tagit min vanliga tupplur efter skolan jag alltid måste ta haha :) Nu har jag bara kvar en uppsats i historia, satsdelar göra klart en tavla ler figurer o gipsfigurer i skolan bläääääää så mkt jag måste göra!!


Grisen med sin bästa vän grisen! :)


Födelsedag mihi :)
 
  Ha d bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0