Har inte orkat

Nä usch den här helgen har jag verkligen inte känt för o sitta vid datorn d har varit super väder hela helgen d tackar vi för! I helgen har vi iaf druckit lite på fredagen kom Madde o Mattias hit o vi grilla o drack d var trevligt o hela kvällen var trevlig tills vi skulle ut hehe min söta man blev lite väl rund under fötterna! Lördagen blev lugn upp till mamma o åt påsk mat muuums va gott d var! Och igår åkte vi upp till jims mamma där d bjöds på grillat d var också super super gott! Så blev d in till örebro med jims mamma, Johan o jim vi kolla på nya fast and the furious filmen riktigt riktigt bra var den!! =) så d har varit en bra helg =) Och lovet tillbringades mest med min vän Madeleine :) Japp så nu är ni uppdaterade med vad som hänt i mitt liv haha :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0