I LÖÖÖVE IT!

Åh vad jag är nöjd med allt nu var på körskloan idag o bokade risktutbildning så d blir d 28/4 gööött snart klar med d där jävla körkortet räknade ut att d har kostat mig 11800 blää va mkt pengar men d är ju något man har hela livet!! Så har vi haft ganska gött väder idag också kunde ha varit lite varmare bara annars var d perfa :) Så just nu är jag heelt nööjd med livet eller jag lite mer pengar hade ju inte varit fel kommer bli väldigt knaprt den här månaden risktutbildning 800 kr skor 488 och Sahara Hotnights den första maj men d kostar o ligga på topp! =) Och jag måste bara berätta vad jag hittade hemma hos mamma när vi var där i måndags jag hittade min Baywatch flytdunk hade en konstig besatthet av Baywatch och David Hasselhoff när jag var liten jag ville att han skulle vara min man haha så den åkte med hem som ska pryda min vägg :)


Bjuder på en riktigt bra låt också!! Älskar strange muse :)


Mumma  miiii!


Ja finns d något bättre!? :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

hahahha du är mongo zackelitoo

2009-04-16 @ 07:24:16
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha flytdunken=)

2009-04-17 @ 12:52:45
Postat av: sofia

haha flytdunken=)

2009-04-17 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0