Lördag o solen skiner

Guud vilket underbart väder vi har! blir så glad fast jag sitter här o har städat lite för ikväll kommer söta söta Anton! :) Han skulle egentligen ha kommit igår men jag har självklart smittat min man med d hemska jag har haft stackarn! Men man ska inte säga att jag blir aldrig sjuk ;) så jag följde med madde på stan men d ända ja hittade var en body på lilla w :) och idag ska vi grilla ute på balkongen jag o min man mums va gott ! :)

Och imorrn bär d av till hägersten där min bror o emma bor med underbara Hilda  :) ska bli så kul har inte träffat Krille o Emma sen i julas o då var ju lilla Hilda i magen fortfarande :)

Kilicka iaf hem dom här igår :)
Paja Jacket SEK 499, Ichi - NELLY.COM


Äntligen mina ! Och en skinn jacka har jag velat haft jätte länge!
Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0