Pizza pizza mums mums!

Idag när jag vaknade hade jag mensvärken från helvetet !! Såd blev o va hemma idag! så när jag hade vaknat åkte jag upp till madde där vi gjorde hemma gjord pizza eller ja madde gjorde o ja titta på haha :) Var iaf väldigt trevligt you make my day ;) hihihih! Sen åkte ja vidare ja jag åkte till Therese för d var ett visst liten madde som inte lät mig gå dit d är typ hundra meter till Therese från madde! Så satt jag där en stund o kolla på kalle o choklad fabriken med Anton :)

Sen åkte jag o love hem o nu är han i Hägersten o hämtar en bil jag vill också för Krille o Emma bor ju där o lilla Hilda vill träffa henne igen! Så gick ja o Sanna till Coop för jag skulle köpa färg svart blev d för nu ska jag banne mig ha tillbaka mitt långa svarta håår!! Så färga hon d , d tackar jag för ! Så nu ska jag väl snart ta av mig handuken från huvet o se hur d blev hjääälp! haha :)

Ha d bra!♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: man kan nog säga att jag hört precis varenda låt med dom! volbeat är riktigt bra!:)

2009-04-21 @ 20:35:46
URL: http://nathalieericson.devote.se
Postat av: sofia

Åh va fint det passar du verkligen i!!

2009-04-22 @ 07:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0