Tagga tagga

Ja äntligen har love fixat datorn den har varit paj fast den stänger fortfarande av sig ibland.. Ny dator? ja kanske...
Ikväll blir d nog o dricka lite tror ja men vet inte vart eller vad dblir än :P O imorrn blir d tagga tagga tagga för då är d äntligen dags för inga mindre än Sahara Hotnights! :D

I tisdags var jag på rikstutbildning usch va tråkigt men nu är jag iaf lite närmare mitt körkort! sen följde jag med Ingrid ut till hennes häst :) för jag ska antagligen börja sköta en annan häst där ute! =) roligt roligt!! o d gick ganska bra men hon kännde av så fort d kom upp en annan ryttare så jag fick kämpa lite men till slut fick jag henne till o med att gå i form hehe =) o nästa onsdag ska jag börja privat igen kuligt värre! =) Nä nu blir d o åka till coop tror ja minsan !

Ha d bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0