3 dagar kvar I can't wait!

Wieee tre dagar kvar bara sjukt va snabbt en månad går ! Idag ahr d varit gött väder iaf så jag o mamma åkte o bada med carro :) sen ahr jag städat o byt lakan så d ska bli så gött o ta en dusch o krypa ner i sängen ! Känns som om jag har en jobbig jävel som sitter o slår mig i huvet med en hammare så får nog bli en alvedon efter den där duschen !! Man blir ju tame fan handikappad av huvudvärk ......

Kom hem från uppsala igår jag o mamma bodde i en stuga ja semester blev d iaf en tidtripp tillbaka till 1800-tal ? inge el hade dom i stugan eller dom hade väl men då skötes av något jävla bensin drivet skit som lät så mkt så ajg o mamma sket i d o körde på stearin ljus hehe :) skulle ju bara vara där tre dagar så vi överlevde men d är skumt hur ställd man blir när man inte bara kan trycka på en knapp o ljuset tänds eller tv?! hehe :)
Sen ahr d inte hänt mig så mkt mer..

Satt hemma o hade ont i hjärtat igår när Sahara Hotnights spela på PIP o jag var inte där :( Jag dog lite inombords haha !
Sen har jag skapat något sjukt ha begär översaker nu är d ett par skor som kommer in på din sko i mitten av augusti o jag bara måste ha dom jag drömmer till o med om skorna !! Fyy jag blir sån när jag ser något plagg eller skor ja får ett ha begär o d slutar inte förens d hänger i min garderob eller står i min hall!! Jaja dom ska väl kunna få ett bra hem hos mig nu jag måste ju faktiskt ha nya skor när skolan börjar ??

Satt o bläddra igenom min gamla dator ujuj vilka gamla bilder ! :)



Ha d bra!♥




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha ja blir också sån när ja hittar något ja bara måste ha!:D

2009-08-04 @ 01:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0