Busy busy busy

Ja d kan man säga att jag varit men jag har väl kanske inte varit så busy med något viktigt eller ? eller för mig är d ju d, dagarna har spenderats med att ge all min kärlek till min man som jag pussat o kramat sönder sen i onsdags ! Mys mys mys har d varit 24/7=) Jobbigt o leva ett sånt perfekt liv som jag lever =( 

I lördags åkte vi på "dop" i sthlm till Krille o Emma o lilla Hilda ! :) såå underbart söt är hon fasters lilla docka är så extremt stolt att vara faster till en sån perfekt liten individ ! :) var iaf jätte fint vi avr i deras trägård o dom bjöd på smörgåstårta o en smarrig blåbärs tårta .. MUMS!! Och Hilda hade en sån fin "dop" klänning på sig! synd att dom bor så långt bort faster vill ju krama på sin lilla plutt varje dag ju! :)
Vi kom hem runt tio o jag o jim var heeelt slut kan jag säga ja somna så fort huvudet hamna på kudden...

Igår gjorde jag inte så mkt jag städade o sen på kvällen åkte vi på race d är ganska roligt inte just o titta på racet för d kan kvitta men d är roligt o träffa o se en massa folk.. plus att jag oftast blir tvingad av min man o följa med på sånt föa han vill ju självklart ha med sin älskade flickvän!

Och idag ahr jag suttit på bilskolan i tre timmar så nu har jag abar ett prov kvar sen är d dags för uppkörning weeeiiii ! =)

Nä nu hade jag inte mer på hjärtat !

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0