En sammanfattning kanske?

Ja d kanske vore på sin plats.. Skolan började i torsdags inte alls så farligt som jag trodde d skulle bli. Blev istället en glad överraskning har mer roliga bildinriktade lektioner som multimedia, webbdesign och bild födjupning :)
Så d är riktigt roligt ! sen har d inte hänt så mkt mer i mitt liv förösker koncentrera mig på skolan o få bättre betyg än förra året. Har boka uppkörning/upskrivning men d tänker jag inte skriva när jag gör.... Men d känns otroligt gött att alldeles strax ha den där lilla men mkt betydelsefulla lappen i handen!

Idag har jag varit ute i stallet med sofia o hennes systerdotter Majken så söt tyckte d var roligt o kolla o klappa hästar ! :)
Jag tyckte inte d avr riktigt roligt för d var så kladdigt på banan så hästen snubbla o gick nästan omkull så först hörde jag min rygg från nacken till svanken knacka så in i helvete sen svingen tillbaka var inte skonsam mot nacken.. Gjorde riktigt ont men envis som jag är gav jag mig inte o rida men får sta mitt kast nu har väldigt ont i ryggen... Hoppas d inte är värre imorrn...

Oså har jag ju klippt lugg också idag tackar sofia ! :) blev bra visste inte riktigt om jag skulle våga men kul o göra något nytt med sig själv o alla tyckted blev bra ... Älskling tyckte d blev jätte fint får se om jag kan slänga upp en bild på d...

Nää nu orkar jag inte skriva mer!

Men tack till Alette som gjorde den fina designen på min blogg blev super nöjd! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0