I like it rough

Idag är d precis en vecka kvar till skolan börjar ! LIte ångestframkallande är d allt ! Hade varit bättre om d var mitt sista år men men bara o gilla läget....
Idag ska jag på stan med min vän Madeleine ! :) Ska kika runt lite efter en present åt Amelia som fyllde ett igår lilla stumpilumpan! =) Kanske hittar något till mig själv också who knows ;)

Igår satt ja o sofia på city hon jälpte mig lite så jag klara sista provet iaf så nu är d bara repitionerna kvar tack för hjälpen !  :) Och nästa vecka har jag utbildningskontroll (lite av en liten uppkörning) FUUN ! :)

Så igår hämtade jag ut mobilen ja köpte åt love i födelsedags present han var nöjd iaf ! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0