God jul

Ja så var en till jul avklarad :) var en riktigt trevlig en också måste jag säga fast jag o min bror trodde vi skulle få hjärtatack innan klockan slog tre haha men så är d med julen stress o flänga runt till släktingar och äta tills man spricker...
Men när man äntligen kommer till mamma och man kan slappna av då är d bra gött iaf :) vi åt först hos mamma sen öpnnade vi julklappar fick massor av fina julisar och lyckades skrapa ihop 2200 inte illa :) lätt förtjänta pengar men d är ju bara för jag är så söt haha :)

Sen bar d upp till jims pappa och nettan :) där var jennifer nisse och kenny också :) var så trevligt så och god risalamanta (stavning) :) Och där fick vi också fina julklappar :)

Och nu är jim ute med nisse och kenny en stund o jag sitter i min nya sköna pyjamas jag fick av mamma :) den är som en sparkdräkt o jag har faktiskt sagt att jag vill ha en sån är bra gött haha :)

Nää nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska vi vara i örebro klockan elva och hämta camilla, hedvig och fredrik :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va söt med sparkdräkt ;) Måste jag få se :) Hihi har en bild framför mig nu hur söt du måste vara i den! Love U <3

2010-01-14 @ 21:47:45
Postat av: sofia

lite uppdateringar skulle inte skada=(

2010-01-27 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0