18

Ja nu har dagen varit här haha nu är jag 18 =) Skönt plus att jag tjänade ihop 7500 på o fylla ;) haha så fick jag två armband o ett present kort från Sofia =) Och ett hjätte fint eget gjort kort från maddi tackar tackar =) men dom pengarna jag fick gick åt rätt fort Jim fick nya kläder för över 3000 men d är han värd plus att han var tvungen att ha lite nya kläder när vi gick ut tsm ;) :) så blev d grejor till min mysiga lägenhet (som inte är så mysig för tillfället) men d går framåt iaf =) Var faktiskt riktigt trevligt i fredags! blev lite fest i en lokal nere vid mig med lite folk =) Fick en fin ros från Stefan,Lollo Och Danne o Lina också snällt =) Sen bar d av till Wickan =) Men nu blir d ljusparty hos Therese :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0