Busy,busy

Ja d känns som om det har varit väldigt fullt upp den här veckan komma igång efter lovet oså :) Nu är iaf vårat vardagsrum inte långt ifrån klart ska bli så skönt men jag skiter nog i o lägga golv  d får bli till sommarn d med vill bara ha d här rummet klart känns d som o d är absolut inga fel på golvet som ligger så känns som extra tid bara!

Idag har jag först varit i skolan efter d bar d av hem till Therese för o köra d blev mkt körning idag o d gick faktiskt bra! :) Blev väl några paniker men d blir d oftast innan man har fått in snitsen helt plus att jag hatar folk som inte blinkar var är d för problem egentligen! Nä ja säger hellre en mamma framför ratten då blinkersen (stavning) går varm! Sen bar d av till sjukan där jag idag har tagit min andra spruta av Gardacil ! Sen blev d Karlstad där jag leta lite kläder o ha på mig på fredag så kul o köpa nya kläder när man ska gå ut :) Hittade iaf ett par skor som jag måste öva in o gå i 10 cm klack är d på skiten så jag kommer väl bryta både ben o armar när jag stupar på dansgolvet haha! Blev nöjd fast d inte avr skorna jag skulle köpa från början hade äntligen pengar till dom snygga gladiator skorna på scorett men fanns d i min storlek nää då vi med våra små 36 brukar alltid bli lidande! yeah yeah blir väl en annan gång =)

På fredag blir d Wickan med madde iaf kul kul !! :D
Men nu blir inget annat än sängen för mig är heeeeeelt sluuuut!
 


Ha d bra!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiie kul ska vi ha't .... ja börjar bli alkis på riktigt nu. men nu är de SISTA absolut SISTA! vi ska ju vara nyktra nu hela mars o mars börjar ju faktist inte förens på söndag ;) haha

2009-02-26 @ 15:49:51
Postat av: maddiii

oj då glömde som vanligt skicka vem de var i från. var bara ifrån mig =) hoho hej

2009-02-26 @ 15:50:20
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0