Dags för natten

Nu var det dags för natten är helt slut har varit en läroroik dag haha för idag har jag haft min andra lektion med bilskolan idag var det start i medlut o motlut och backning som stod på shemat ! gick väl sisådär i och med att d var första gången jag backat ordentligt! oså imorrn är det den tredje lektionen bokade in fem körningar nu vill verkligen ha det där kortet! så har våra möbler anlänt idag också efterlängtat så nu är iaf sängstommen uppe iaf  och imorrn blir det resten :) på onsdag kommer tapeterna upp också! Sen har jag varit med Therese på lilla W idag hittade en body till lilla Hedvig så vi får ta oss in till öret någon dag till Camilla Och Fredrik =) Nu ska vi kolla på Gremlins o lägga oss i våran sängstomme o inte på golvet haha :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer gå så bra såå vettu =) snart har du det! bara o kämpa på! får ju räkna med att mkt tid försvinner i skolan också så man kan boka lektioner, det gjorde ju jag.. o då fick jag äntligen det där kortet =)

2009-02-19 @ 18:24:29
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0