En skön helg

Ja den här helgen har varit en riktigt bra helg! i fredags mös jag o love alltid lika mysigt! Sen på lördagen var det dags för Amelias dop var ett riktigt mysigt o fint dop jag o Jim blev Gudföräldrar åt den söta lilla Amelia ! :) så vi stod där uppe Jim höll Amelia dom första tjugo minutrerna sen höll ja henne dom sista tio =) hon var jätte söt i sin dopklänning :) O Anton var jätte söt med skjorta o fluga o grejor o han hällde upp vattnet :) Sen efter dopet bar det av till lokalen som är här nere där ja o love bor med fika o jätte fina tårtor var det verkligen ! oså bev d paket öpnning av jim jag o madde fick hon en lundmyr filt virkad med en liten dikt på :) oså fick hon massor av mer fina saker! efter det gick vi upp till mig o jim o drack lite jag drack Relax vin d är väldigt väldigt gott Madde som lärt mig hehe =) men d blev lugnt för jag får ju inte gå¨ut riktigt än! men nästa fredag då smäller det ! Såå jävla roligt ska d bli =) Så har jag varit riktigt duktig idag jag ar övat teori i en timme för imorrn är d dags för min andra lektion ! :) längtar så fruktansvärt till jag har mitt körkort d första jag o love ska göra är o åka ner till Ullared haha :) så har jag ändrat mig på bil också får bli en sött liten Beetle istället passar mig ännu bättre än , ne vento :)

Nu blir d o kolla på fortsättningen av Beck :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0