Ett riktigt äventyr

Japp d är precis vad jag varit med om idag haha :) men tar min dag från början...
Vakna cirka halv åtta o hade så otroligt ont i magen så ja låg kvar o somna inte förens nio igen för o sedan vakna tolv mindre bra av mig haha ! Sen bar det av till affären för o köpa lite mat jag köpte lövbiff som jag rullade ihop o hade vitlöks smör i o stekte o sen koka i min egen gjorda gräddsås o till vitlökskroketter mumma var d ! o d tyckte love också! =)
Sen så blev det bara lite mys framför tvn o ett bad hehe :) Så ringde Therese då var jag barnvakt åt Anton en stund o vi spela tv spel o åt godis o jordnötter :) så skulle vi egentligen ha gjort ordning i lokalen för dopet men dom hade sett Diesel uppe i forsnäs så vi åkte o leta efter han o ropa gud va märkligt folk d finns inne i skogarna kanske därför dom bor där? Men iaf ingen tur idag heller :(

Nu kommer vi till äventyret Vi tänkte att vi skulle ta risken att åka tillbaka samma väg som vi kom men d är bara d att när man kommer från andra hållet så är d två broar o en brant backe innan bron där d inte är något stängsel utan går bara rakt ner i älven men vi tänkte så halt kan d ju inte vara.. Jodå det var det verkligen ! så först glider vi bara rakt ner i backen o både ja o Therese såg våra liv svischa förbi o när Therese sen ska försöka backa upp så glider vi bara framåt iaf då tänkte ja verkligen att min sista tid på jorden är kommen! O Therese hade inte ens en vev på sin sida! Men ett sant proffs som Therese är så styrde hon upp d där så vi behövde inte dö idag heller! :)

Och sen när vi var påväg hem så är d en stor långtradare framför oss så kommer vi till en liten backe då börjar d gå bakåt för tradaren a idag har verkligen varit en äventyrs dag haha ! :) så nu är ja så trött så d blir sängen för min del ! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: therese

ja tänk om vi hade kana ner i älven med hitlerkälken!! fy!!

2009-02-11 @ 22:40:58
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: madde

amen fy helvete va hemskt....... :S tur att de gick bra!

2009-02-12 @ 13:01:08
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: zacke

Ja d var d verkligen!

2009-02-12 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0