Krigszon

Ja d är precis så d ser ut här hemma nu d är slipdamm överallt verkligen men nu är iaf  väggen snart klar =) Jim och Emil har verkligen sltit idag! Men som vanligt ska någonting jävlas så den tapeten som inte skulle med ner den åkte ner så d blir o måla om den väggen också men d är iof ganska skönt för då är vardagsrummet klart också så lägger vi in nytt golv när vi ändå är igång! kommer bli så himla fint här hemma ! Med alla nya möbler :) Men sovrummet o hallen får vänta tills sommaren. sovrummet ska ha samma färg som d har bara d att jag vill göra d lite mer seriöst än vad d är! Och köket är helt perfekt tkr jag =) fast d blir d ändå lite ändring på jag o madde ska fixa lite  till sommaren :) Har iaf varit iväg o kört idag gick väl som d gick! Får öva hemma på o backa runt hörn också... Men nu ska jag försöka hitta något i kylen o slänga i magen innan natten! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: sofia

GRAAATTIIIIS!!!!!!!!!



Min mobil är cp som vanligt så jag kunde inte höra av mig till dig på det sättet men jag skriver grattis här, så du vet att jag har tänkt på dig på din speciella dag! hihi.

vi ses imorrn, då ska vi supa dig under bordet:D:D

2009-02-19 @ 15:53:36
Postat av: Anonym

om du undrar vart jag tatt vägen. ligger hemma o spyr o är bakfull som en idiot, vet inte vart min mobil är eller nått.... vill typ dö... så nu vet du.... kan knappt röra mig utan att ja spyr som en dåre.. :( synd om mig, vakna upp på toan har tydligen sovit där i natt haha....

2009-02-21 @ 16:25:58
Postat av: Anonym

// madde =)

2009-02-21 @ 16:26:22
Postat av: soffiiiii

men madde va hemskt... fyy...

2009-02-21 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0