Vuxen haha

ja idag har jag verkligen blivit vuxen jag har öppnat ett internet kontor så jag kan betala mina egna räkningar via internet ! Plus att jag nu mera stor på lägenheten själv :)

Idag har varit en hektisk dag var hemma från skolan för att jag tog vaccin igår får feber då sen kom mamma o hämta mig för Clion skulle upp i all hast till Volvo där d skulle bytas kamrem för Jim kunde inte göra d för amn beövde någrå special verktyg d kunde jag väl hoppa upp o kyssa mig i arslet ska ju knappt kunna byta hjul på nya bilar uatn o åka till en verkstad nu för tiden! Men sagt o gjort åkte vi upp till volvo där d först skulle gå på 11000 o byta skiten för dom hade så klart smeta in service oså på bilen men mamma tog ner d till 7000 :) så nu åker mamma runt i en ny clio tills våran älskade lilla bil är klar =) Så åkte vi till örebro också köpte en svart tunika o ett guld halsband på Gina sen en stickad tröja på cubus o Escadas nya parfym =) så nu har jag lite o ha på mig när ja ska ut imorrn alltid kul o köpa nytt när man går ut fast man har hur mkt skräp som helst hemma! Nä nu blir d Bedtime stories med looooveee !!! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0