Tråkiga dag!

Ja så var det den här tråkiga söndagen igen jag hatar verkligen söndagar man har massor o göra men är för slö för o göra dom! Blev iaf en hel helg med mitt hjärta i fredags åt vi oxfilè o mös med film :) sen igår var ja till karlstad med mamma hittade en alla hjärtans dag present till loove ! Så hämta jag min plattång också rikitgt bra var den måste jag säga håret blev helt blankt o silkes lent ! d ända minuset var att man inte kunde ställa in temp själv så d blev ja lite besviken på men men den får gå! Fick den ju av loove igentligen i 18 års present men öppna den lite tidigare hihi =)
Så har jag hittat vad ja ska ha på mig på dopet också blir en jätte fin mörkblå siden ballonklänning =) plus att jag hittade chinos en t-shirt en skjorta till love o en tjock tröja till mig mm :) känns som om ja har shoppat massor nu mamma är bra o ha o imorrn efter o ha varit sjuk två veckor åker mamma till stockholm :( kommer sakna henne men hon kommer i början hem varje kväll men sen kommer hon bara på tisdagar när ja ska rida tills jag har körkort sen bara på helger :(
men d får gå hon kännar ju dubbelt på det jobbet! O nu väntar jag på att hon ska komma ner med min favvo mat rotmos o fläsklägg haha alla tkr det är skit äckligt men jag älskar det verkligen o har alltid gjort! Konstig unge åt allat som dom servera haha kanske därför jag såg ut som jag gjorde också!

Nä nu blir d mat!

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

du var en smal liten fotomodell när du var liten haha =) puss på re min lilla 18 åring snarre =) då jääävlar

2009-02-09 @ 22:11:08
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla kul o gå ut då ska vi göra stan haha ! :)

2009-02-10 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0