Allt känns toppen !

Kom precis hem har varit hos tandläkaren oså så var d bara en lektion kvar så ja kännde inte att jag orkade tillbaka till skolan ja jag vet dumt haha :) Så har jag varit o bokat teori börjar imorrn wihooo nu är körkortet igång också känns så himmla bra tog ett paket med 23 körlektioner så himla kul ska d bli :) kännslan när man fått den där efterlängtade lappen hihih =) så ska jag boka tattoo tid imorrn också mkt som händer nu =) fyller ju om lite mindre än en månad :)

Fast man har ju lite panik ockå jag menar nu är ja ju bara 17 o kan bete mig precis hur fan jag vill (inte för att jag gör d) men ändå om nån säger att man är omogen och pinsam och jag är sjutton. D kan man ju inte säga sen utan då måste man ju bete sig ordentligt annars är man ju bara dum i huvet haha! ujuj funderingar :) så nu har jag bara en månad kvar o kunna bete mig som jag vill sen är d skärpning haha:)

Oså skicka Madde förut också att d blir mat o lite drikning här till helgen med henne och P :) trevligt trevligt! :)

Och Sofia jag väntar fortfarande på ditt besök haha :)

Nä nu ska en glad Jacqueline lägga sig i soffan =)

Ha d bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0